Witryna internetowa restauracji, czyli współczesny must-have
Marketing to bardzo szeroka dziedzina, która działa niemalże w każdej branży. Wymaga tego dzisiejszy świat i sposób funkcjonowania wielu ludzi. Ciężko spotkać restaurację, która nie posiada własnej witryny internetowej.
Zdarzają się jednak wyjątki, które niestety nie dbają o tą kwestię. Okazuje się jednak, że jest to bardzo duży błąd, a za nim stoi szereg cech funkcjonalnych posiadania takiej strony. Po pierwsze – jest ona źródłem wiedzy o lokalu (kontakt, lokalizacja, menu).
Z drugiej strony umożliwia składanie zamówień online z dostawą do domu. W dobie dzisiejszego biegu i braku czasu – ludzie coraz częściej korzystają z takich rozwiązań. Zdecydowanie warto zainwestować w takie narzędzie marketingowe, które generuje bardzo duży ruch, zainteresowanie, ale i zyski.
Nie każda strona internetowa jednak jest zachęcająca do odwiedzić. Niektóre potrafią nawet odrzucić, spowodować, że klient wybierze ofertę konkurencji. Tworząc taką stronę trzeba pamiętać o takich elementach jak:
- Wygląd, estetyka i funkcjonalność.
Współczesne strony internetowe są pozbawione nadmiaru treści, a zastępują je piękne zdjęcia i grafiki. Jeśli nie mamy pojęcia o współczesnych trendach i nie wiemy jak oddać atmosferę miejsca, które stworzyliśmy – warto zatrudnić profesjonalnego grafika. Pamiętajmy, że zachęcające strony internetowe dziś są bardzo intuicyjne i estetyczne.
Należy więc skonsultować wszelkie pomysły z zawodowcem od strony wizualnej i wdrążyć je w świat realny w możliwie jak najlepszy sposób;
- Call to action to bardzo sprytne działanie, które powinno zjawić się na każdej stronie internetowej, a jeśli chodzi o branżę gastronomiczną – tym bardziej. Jest to tzw. wezwanie do działania, czyli wszelkie komunikaty typu: ,,kliknij i zamów’’, ,,odwiedź nas’’.
.